tisdag 30 november 2010

Som ni väntat?

Men nu kommer den! förstår att ni sitter och väntar hjäl er... stavar man det så? :O

I vilketfall så är det hög tid för mig att skriva lite här! Ursäktr att det dröjer 1000 år"
Idag är min halv lediga tränings dag den enda ansträgningen jag gör är lite armhvälningar, situps, plankan + smått och gott för rygg och mage
Gött!
Igår bjöds på 1.30 timmes träning, imorgon väntar tc och på torsdag har jag gett mitt in på snöpulsning... undrar hur det slutar jag :P

Den här veckan är det INGET som ska lämnas in i skolan. men ni kan vara lugna nästa vecka är det tre grejer/prov mmmm det är för härligt. Iochmed att jag inte har något den här veckan så passar jag på att sova ca 10 timmar varje natt skönt men däremot så kommer de blir ett jäkla görande nästa men orkar inte göra det nu så e det!

Nu väntar...
JA JUSTE SÄNGEN :D

Ps. Idag har jag varit tillsammans med Min Ellinor i 10 månader det tycker jag ni kan gilla genom att trycka på "cool" knappen här under :D

1 kommentar:

  1. 10 mån...oj..härligt nu är det "kört" :-) Varit med min i 10 år...men det känns som 10 månader så lycka till med både det och träningen!!!

    /Kalle...som kör för fullt med längdskidor så nu får du allt ta i lite :-)

    SvaraRadera