fredag 5 november 2010

The sun is shining over us

Jaa gud vad härligt det är att ha lov... önskar bara att det var lite längre/att man alltid hade det så här. eller nja kanske inte alltid, risken att ja skulle klättra på väggarna finns! men visst vore det härligt?!!! (A)

Det har gått så sjukt fort och tusan vad dagarna flyger fram! inte förbi ska ja säga för har sysslat med det ena och andra (Y)

Fredan var som sagt hallowen-fest med skolan vilket var skojjigt om ni är sugna på att se en bild så kan ni gå in här: http://www.facebook.com/home.php?#!/photo.php?fbid=1489299911613&set=t.1201849425 (för lat för att hålla på och lägga in :'( )
På lördag bar det av emot Stockholm och viking line kryssning med Ellinor hennes familj o så deras kompisar... gungade en hel del på vägen dit men framm kom vi :D
Sen bodde vi en natt på hotel i åbo där det även fans ett bad med massa sånna här ruchekanor "stavling" och bastu/isvak med mera. Riktigt kul!
Sen en hel dag i stockholm och på tisdagen hem för massa vila!

Nu ska vi se om ja får med allt :P

Onsdag kväll bjöd på Saw 3D på bio :D vet inte riktigt vad man ska säga om den...
Sen fick jag med mig Ellinor hem hit torsdagen blev mest göra ingenting och bara gosa :D vilket var väldans välbehövligt!! men nu i helgen är det andra bullar! lämnad ensamm med mina gulliga små syskon som tur e har jag mormor/barnskötaren till min hjälp :D då mamma pappa och emil är i barcelona (H)

Imorn laddar jag träning, pluggande...
mera om det när det är klart.

sen när jag har tid så ska jag även visa upp några bilder jag tagit idag!!

byee so long, August Maaartin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar