söndag 24 april 2011

Ett par dagars uppehåll


men nu äntligen är jag tillbaka! ni får ursäkta att jag inte skrivit på alldeles för många dagar nu... men jag har haft så mycket för mig att jag inte haft tid eller vetat vad jag egentligen ska berätta :P

I onsdags så var jag ute på en sjuk lång cykeltur med nicklas på kolmårdsbanan som förövrigt ska köras imorn med!! Blev hela 5 timmar varav 3 på banan plus en timme dit/tillbaka. efter träningen så sov oskar kvar här ochvi åkte och köpte godis BIG TIME blev 2 sockerfyllda kilo för 60:- ;)

I torsdags så var jag uppe med tuppen & rullade i ca en timme, och då så var jag även med i NT för ett litet reportage. .

Sen på torsdagskvällen så åkte jag till mjölby där det även blev en timmas badmintonspelande med Ellinor, markus & Karolin. Jodåsåatt här har jag legat i! På fredagen blev det en god god påskmiddag med ellinor, hennes familj och farmor. På lördagen sen var det vidare till min mormor för yttligare lite mat passade även på att cykla en timme lite lätt runt i mjölby skogana! riktigt fint =)

Idag så var det den stora dagen! MTB tävlingsprämiar. Gick sisådär inte riktigt så jämn och stabil som jag skulle vilja vara. men det är nog mesta dels för att jag vill så mycket själv. Samt att vi inte var fler än 10 st idag. i vilket fall så var det 1 och en halv timme fullt ös och skojj! Så jag hoppas det går bättre och bättre framöver :D
När jag sedan kolla på resultat listan så vart jag 6.a och de framför mig var snabba, 2 första års juniorer och 4 lite äldre. Men som sagt så var det rätt klent. Men nya tag blir det i tidaholm & hjo. då tusan ska det cyklas!!

Imorgon väntar 55 km i kolmårdsskogarna där jag räknar med solsken, bra ben och bra cykel. Då ska det hela nog gå vägen :)

Nu väntar dryga 11 timmars välbehövlig sömn oj oj oj vad jag längtar ;)


GODNATT

bilder ja jag har ju himmla massa från dagarna som varit. här kommer några:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar