lördag 16 april 2011

Mtb, ny rakade ben & bilder!

Blev två och en halv timma ute i skogen med Martin Filipsson idag! riktigt kul att få träffa han måste jag säga ;) Vi körde runt på massa kul stigar samt 3,4 varv på norrköpingsbanan riktigt skojj!!! sen så passade vi även på att träna lite teknik i uppförsbackarna och det gick fint för oss båda! här bjuder jag på en film när martin tar sig an en backe;


Den är mycket längre och massa rötter än vad som syns på filmen... men där var den iaf.

Benen är ny rakade och imorgon drar tävlingsäsongen igång! bli spännande, ska köra 79 km på östgötaloppet imorn! blir trevligt och hårt det skulle jag tro =) Men även bra sen har vi lov då jag hoppas på massvis med härligträning och sen nästa helg blir det södertälje & kolmårdsbiken (Y) där har ni min plan (H)



En härligbild på sebbes fantastiska påskhatt!


Det var nog allt för denna gång vi hörs senare :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar