onsdag 27 april 2011

Lillördag

Kvällen är i full gång inte riktigt lilllördag men onsdag redan så jag klagar inte. Jag har ca femtioelva grejer i huvet och det bara snurrar, just nu fokuserar jag på att inte stressa upp mig utan ta en sak i taget. Börjar nog med matten =)

Sen sist så har jag cyklat inte mindre än 15 km till Filipsson och pratat igenom min träning... Kändes kanon och väldigt givande så detta ska jag se till att genomföra!

En till nyhet som ska bli väldigt kul är att jag har planerat in yttligare ett race till helgen då första maj loppet som går i kvänum :D blir skojj tredje helgen i rad, blir som sagt tidaholm helgen efter men sen så får jag en veckas ledigt= ännu mer träning!!!!

Men riktigt taggad på detta nu så kan nog bara bli bra :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar