tisdag 27 september 2011

Ce News

Nu kommer nyheterna som jag lovade tidigare idag.

Det hög tid o skriva om min kommande vecka även här! På måndag så tar jag tåget till metropolen -Falun, dit ska jag och prova på Ya. Är där från måndag till torsdag och jag längtar ihjäl mig! Full av förväntan, förhoppningar och framförallt grymt nyfiken och se hur de har det där uppe!
Allt är nu klappat & Klart, boende, resor, ledigt från skolan så allt är "set" och det är hela 6 dar kvar... Träningen får hålla mig i schack, untill then!
För er som känner mig så vet ni att jag funderade och var sugen redan för ett år sen då det startade & jag sökte till gymnasiet. Då de enbart hade praktiska linjer så bestämde jag mig för att avvakta och nu till i år då de startat Natur-, Teknik- & samhällslinjen så kan jag ju inte bara leva med tanken att jag kunde gått där, då jag fortfarande ett år senare känner mig sugen och ännu mer motiverad än någonsin innan, jag känner mig mer redo nu än vad jag tror jag varit för ett år sedan. Så därför ska jag upp och njuta av ett par dagar!
                                  Så här ska de tydligen ha det i Falun...

Dagens prov gick åt pipsvängen, Träningen kunde inte varit bättre... 2 timmar med lite "favoriter i Repris" 4 varv på NM banan och stabila tider, snabbast 13.33! Gött med en bra känsla!

Hade en grymm disskution med min mattelärare David idag, mer om det imorgon... men då kollar ni ju ändå in. Om inte här har ni ännu en anledning.

Nu åter till biologi pluggandet, sporer, saprofager & gamofyter hit å dit...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar