tisdag 4 oktober 2011

Dag 1 & 2

Hallå!
Resan igår gick bra hela vägen o väl framme möttes jag upp av Markus! Kolla runt i skolan, lärare klasser o rum. Pratade lite med rektorn o så! Sedan bar det vidare mot velodromen. Kika på allt där omkring och tog mig en fika i dave's corner ;) vid 5 blev det BMX bana där ja fick låna Albins dirt! Några är verkligen grymma där inne. Men jag kommer runt allt:P
På kvällen var det duch tävling som innebär från stängd dörr till stängddörr med kläder på o av där jag slog till med REKORD : 1.22.8 det vägrade ju så klart de andra acceptera då de tidigare legat runt 1.38 ;)
Lite mat, tv spel och vid 12 kom vi isäng.

Idag var nv klassen iväg på studie besök i Stockholm. Så då passade Marcus på att ge mig en grundkurs på velodromen och det var galet kul! O läskigt.
Nu har vi ätit lunch & om en timma är det myrboll på scemat :)

Ha det bra!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar