måndag 24 oktober 2011

What ever!? #!!?#

Det här är ju min blogg, det mesta jag skiver om är min träning. Det kan ju vara lite segt kan jag tycka men samtidigt hellre blogginlägg om träning än inga alls... Right? Jag lever i tror om att du som är inne o läser här är lite intreserad iallafall ;)

Denna morgon stod det ännu en härlig crosstur på schemat.... Att jag var förbannad och ilsken som ett stuken bi var ju inte direkt den där magnifika starten på en underbar tur... varför arg kl 10 en måndagmorgon? Jo där för att jag gick upp 8 zombi liknande och åt frukost luuungt allt verkade bra. idag är det den 24 = coldplay släpper sitt nya album Mylo Xyloto. Detta tänkte jag kunde vara trevligt att lyssna igenom så där på morgonen. men det visade sig att det skulle ta en timma att få i albumet :S Krångla osv. Skulle inte kalla mig för data nörd. men inte trodde jag jag var så dålig. att jag dessutom har en iphone och en imac som borde samarbeta gör ju historien ännu mer pinsam.
När låtarna väl var inne så slänge jag på mig kläderna gav mig ut. då allt detta tagit sån förfärlig tid så fick jag korta ner rundan något... (När jag blir proffs och har HELA dagen på mig att träna kommer dessa problem inte längre o existera :D)Ut på gamla ö-vägen där den första kuriosan kom. En lastbil som stod still i ett röd ljus och accelerera så jag tog mig friheten att köra lite pace bakom den :D Sen genom vrinnevi där missbetömde min fart och kurvan... Vilket slutade i skogen.
Nåväl ihoptryckt och slarvigt skrivet. men inte en helt vanlig träning iaf ;)

Idag på basgruppen så skrev vi snälla saker till varandra och en snäll själ skrev att jag var en "rolig och grymt rar person" Va hur fint var inte det??

Nu ska jag sova då det vankas mattematik prov imorn. Whis me luck!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar