måndag 10 oktober 2011

Känslan

Fan vad gött, fan vad glad jag är nu & tusan vad allt känns skönt! Och ändå vet jag ingenting. Men jag har bestämt mig och för varje dag som går så får jag mer och mer infromation!
Jag har bestämt mig att jag ska börja uppe i falun & att jag ska göra en ordentlig satsning på cykeln! Jag ska nå toppen. Dagarna i falun var underbara och nu när jag går här hemma så känns det bara mer och mer säkert!
Idag har jag pratat med de på min skola och kollat skolverkatshemsida där jag till min glädje läste att de kommer att vara generösa & att de kommer att lösa så jag kan omvandla mina betyg då jag väljer att flytta för min cykling! Såå det känns skönt nu är det allra mesta med på tåget. Lite mer att kolla upp med kommunen, med ya och framför allt när jag ska åka upp! Men just nu lutar det nog efter jul till nästa termin så jag får ett ordentligt avslut här hemma!

Nu ska jag sova för en dag i skolan.

Helgen körde jag söderköping och cx-cuppen mer om det imorn :D

GLÄDJESKUTT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar