torsdag 27 oktober 2011

Lovet närmar sig med stormsteg

Men innan ja ska njuta av lovet så är det mycket skola! Vägrar o spendera lovet med plugg. För då ska jag träna och umgås med vänner :)
Imorn är det ett stort Biologiprov. Idag har jag gjort fyra (4) labbrapporter. Det ni, det gör man inte på en handvändning!!!
*stolt*
Igår blev det inget inlägg här... Tänkte sammanfatta kvällen lite kort. träningen var , crossade från solnedgången till totaltmörker. Rätt spännande då stigar som ma tröttnat på helt plötsligt blir rena bergodalbanan!!!
Sedan så kasta pappa bokstavligt talat Marcus Ljungqvist bok: tour de france är ett jobb som jag såklart fastna i. Av det jag läst hitintills så är den grymt bra, tar upp många intresanta teman/ämnen. Återkommer när hela är färdigläst ;)

Ikväll blir det chill hos flickvännen min o imorn sista dagen innan 10 dagar ledighet väntar:):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar