tisdag 1 november 2011

1.a November

Ja så var det min månad och med min månad så menar jag att jag fyller år nu i november men det först om 19 dagar. Ja det är väl det mest positiva med novembar! Anars så är det mest mörkt och mittimellan/ingenting. Men jag ser verkligen fram emot vintern och ordentlig träning :D

Sen jag skrev här sist så har jag haft lov i nu 2 dar! Kört SthlmCrossen och trännat flera pass. Det senaste idag över 3 timmar med Martin på crosshojjarna på en fin runda runt sörsjön osv.
Eftermiddagen idag har inneburit lung o ro. liten promenad med hunden och övninigskörning! Råkade även hitte ett gäng säkerhetsnålar:

Gilla HöstLov :D:D:D

Igår så var jag och prövade Marting Giant Tcr vilken verka grym :D Samt lite andra småprylar han hade! Innan det gjordes så var jag med min underbara flickvänn! Vi var ute i höstsolen och tog det lite lungt blev visst en kladdkaka också!

Lördagen var det som ni vet SthlmCyclocross, en annorlunda tävling. Mest på ett bra sett! Det var inte som någon annan tävling jag kört. Mitt inne i stan och ett grymt arrangemang, massvis med publik och den 12 november så säds hela kalaset på tv10 Missa inte de!
Min egen insats får väl inte lika högt betyg som tävlingen i sig. Men jag körde på och hade mest kul!!!


Här får ni en bild på mig tagen av Andreas Nyström:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar