tisdag 15 november 2011

Fullfart

Mina dagar är fulla nu. Den saken är klar!

Så på ett sätt är dessa tidiga mornar rätt sköna... PromenadEn till bussen är i stort sett den tiden jag har i dags ljus Om dagarna! Det funkar, fint när solen går upp vill jag lova!

Men är väl bara att hålla ut och försöka göra det bästa man kan! I skolan har jag MASSOR i så där 24 dag till! Sen så ska det tränas hårt och ordentligt där i mellan! Funkar, jag prioriterar det högt och väljer aldrig bort en träning för plugg! Men jag måste erkänna att energin till träningen inte alltid finns där...

Fyller 17 år på söndag och i helgen är det cykeldagarna som jag är ruskigt sugen på!!!

Ne nu ska jag göra det bästa av dagen och plugga mycketfram till fyra sådär då det blir träning!
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar