onsdag 9 november 2011

What A Day!

Men nu antar jag att ni väntat tillräckligt länge och hunnit bli rastlösa! Så här kommer en bild som bekant säger mer än tusen ord ;)

Tågbiljetter till falun åker med Robin upp på fredag 06.30 och är där 10.30! åker dit mest för att chilla lite, andas lite uppfriskande dalaluft! När jag ändå är där så passar jag på att träna lite såklart, kika på lägrnheten jag ska bo i och prata med lärare. men det ska nog inte ta allt för lång tid. åter resan blir sen på lördag kväll. Men vatusan kul o åka upp en snabbis jue :D

Dagen då: Blev en biltur in på morgonen och riktigt kallt var det faktiskt! Solen såg länge ut att ha grepp om dagen, men det visade sig ändra på sig. När jag gick ut så hängde regnet i luften och jag kände mig helt matt. Så löprundan lockade inte direkt och ja jag få erkänna att jag skippade träningen idag, det var som att en blåsa gick ur mig och all kraft bara försvan. saken blev inte lättare av att jag inte såg någon mening med den och lite svårt att motivera mig i regn, blåst och mörker! så kan det vara ibland -_-
Men det är det som det ska ändras på nu efter nyår (Y) Fy tusan vad det ska köttas :D


Kort men intensiv dag i skolan idag. Massa o lyssna på och ännu mer att förstå. Men det går frammåt och nu endast 5 veckor kvar av terminen och min tid på kunskapsskolan ;)
Så överleva det lär jag nog göra (Y)

Vi hörs men tills dess kan ni ju få vila ögonen på min hojj så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar