torsdag 24 november 2011

Fullt upp

Klockan är 22.11 och först nu har jag tid och möjlighet att fokusera pl plugandet inför kemiprovet imorn. :D

Men det ska nog gå bra det!!

Idag gjordes matte provet som gick åt helvete. Som tur var gick dagens tröskelintervaller fin fint... :D

Dock så avslutades de lite konstigt. precis när jag var klar och bara trampa ur lite så kommer min minsta lillebror leo in och säger att emil inte mår bra & måste åka till sjukhuset. Så in fick ja gå & så kom det ambulans & allt vad det innebär.
Men tror inte det ska vara allt för alvarligt. han hälsar från sjukhussängen...

Här bjuder jag på vå sjuka klipp att kolla på om ni vill ha lite skojj!


Örjan Lax
Film nr2

God natt till er nu ska jag plugga som om det inte fans någon morgondag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar