lördag 19 november 2011

Genom att visa uppskattning mår jag bra!


Har spenderat kvällen läsandes; varför mår vi så dåligt när vi har det så bra skriven utav nisse simonson. Mycket intresantbok måste jag säga. Speciellt att läsa en kväll så här när man kan ta det lite lungt, krypa ner underfileten med en kopp te och njuta!

Det man ofta tänker på etsar sig fast i hjärnan och du får en tendens att lätt hitta tillbaka till den tanken! Hjärnan är smart den!
Mina funderingar har börjat gå & jag kan väl säga som så att det jag kommer fram till är att Genom att jag visar min uppskattning och tacksamhet till de som alltid finns där och betyder saker för mig så mår jag bra! Jag tror och tycker jag är rätt bra på det. Men viktigt är det och något jag verkligen ska trycka lite extra på nu!!!

Som ni märkt så har bloginläggen inte blivit ritkigt lika täta nu. Men mitt twitterflöde är ständigt uppdaterat så FÖLJ MIG där :)

Träningen flyter på bra och just nu känner jag en enorm motivation till att träna och så fort ett träningspass är klart så börjar jag fundera på nästa. (obs. viss fördröjning, Njuter av tillfredställelsen ett tag först!)
Idag blev det iaf en mycket härlig löprunda i solen! Följt av massa härliga styrke övningar!

Igår var det fredag och den spenderades med Ellinor. Mycket trevligt!

Imorgon fyller jag 17 år! det ni ;)

Har en så sjuk underbar nyhet som jag avslutar det hela långa inlägget med!
JAG HAR BOKAT ETT TVÅ VECKOR TRÄNINGSLÄGER TILL MALLORCA I MARS :D:D:D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar