söndag 6 november 2011

Varning För Bildbomb (Awesomeness!)

Har hänt mycket de senaste dagarna. så mycket att jag undvikit att blogga om det! Men nu när jag har massor, alldeles för mycket för att någon av er orkar läsa allt...  Men ska försöka hålla mig till the happenings och inte glida iväg allt för mycket lovar även massvis med bilder så hoppas jag att ni tar er igenom detta(Y)

Lovet i korthet: Varit och sett paranormal activity, Cyklat Distans, pluggat LITE, Badat, chillat, cyklat, bakatbullar, vart barnvakt, spelat tv-spel, cyklar Lite mer, fått näsblod och jobbat...

När man är ledig en hel vecka som denna så hinner man med mycket utöver det som görs i vardagen. Träningen har varit extra enkel att få till, extra fina rundor och extra bra sällskap! Blivit fina distansrundor totalt har jag kört (med sthlmcrosstävlingen) 12 timmar cykling! Underbart.

På torsdagskvällen var jag och plokade åt mig ett par riktigt lyxiga grejor: Kika bara på detta:
Mitt Vrålåk
Är den inte snabb så är den ju fin iallafall!
Oakley Radar!
Råkade baka några bullar...
Scrabble Som det ska vara.
Hitta en liten backe, blev en tur uppför :P
#!?!#
!!**(/#


Idag blev det drygt 4 timmar jobb med Didrik på the lamp hotel i deras kök där östgötakök som jag sommarjobbade med håller ställningarna. De kallade på expert hjälp för lite städning och dreamteam didrik och jag fixade det som fina fisken! Tyvärr inge kort härifrån. Men gud det är välstädat där nu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar