tisdag 29 november 2011

Dagen idag!

Alla andra bloggar ju gärnet & jag kan inte vara sämre speciellt inte nu när jag har så många besökare! Tack för det. :)

Idag blev det 40 minuters löpning på morgonen in till skolan riktigt härligt. Känndes bra må jag säga. Så nu på kvällen har det blivit lungt o jag har lite o plugga. men tröttheten har tagit över o just nu är jag rätt seg. Men det är ju för tidigt o gå o lägga sig vid 8. så lär va vaken o chilla ett tag iaf :D


Men nedräkning för fullt nu. har 13 dagar kvar i skolan och det mesta skall slutföras då men det ska gå :D Sen så har jag en dryg månad kvar tills jag sticker upp till falun.Längtar massor och det börjar kännas på riktigt. mycket som ska fixas. kanske borde jag vara mer nervös. kanske borde ja ordna mer. men det känns så bra liksom. Ska bli så kul, att komma till en helt ny miljö helt ny stad :D
Men samtidigt är det ju lite små läskigt men gud vad jag ska ha kul.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar