måndag 28 november 2011

Efficiency

Effektivitet. Så stavas min måndag. Helgen gick snabt men ack den var underbar och precis vad jag behövde med träning & härligt umgänge med Min fina flickvän oså :D
Kom till skolan laddad idag och fick mycket gjort. Hade endast en lektion, men fick mycket gjort för det. Pratade med min kemilärare som gav mig beröm! och det känndes verkligne som om provet i fredags gick bra, verkligen kul.

På träningsfronten började denna vecka med Ett fint intervallpass ute i boden på dryga timmen. följt av lite bålstyrka. Mumma. tänkte mig väl lägga in lite VO2max träning så småningom. Varför vänta liksom!?

Ska bättra på sömnen med så jag hinner få den återhämtningen kroppen behöver...

Nu ska jag skriva lite på mitt idrotts uppdrag innan ja chakar ut fördagen!

Hoppas er dag varit lika härlig den.

Peace, August.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar