onsdag 23 november 2011

Tränat o dääää

Dagen började 1 timme & 5 minuter efter jag planerat. Men tog mig till skolan något stressad men endast 10 min sent (Y) Sen var det fullfart där till 16.40 då jag fick ut och andas lite friskluft. Tragiskt men så är det! Så om ni klagar/saknarilder så kan ja ju säga att det skulle finnas så mycket mer o kolla på om det vore ljust ute nån jävla gång!!!!!!

Väl hemma blev det 20 minutare på rullen gött mos! Och smärta/trötthet är ju relativt. men det har ni ju koll på så inget jag behöver gojja om.

Idag var det svenska redovisning, imorn matte prov & på fredag kemiprov. Jag har det så bra så. En sak i taget så löser det sig!

Men en sak som inte löser sig är att det är Nationella prov i Matte C på självaste lucia... :S hur tänkte de där?? :O

Nu ska ja åter till mina böcker / youtube undervisningar för att snart få sova. imorn är en ny dag. & då jäklar ska jag INTE försova mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar