söndag 13 januari 2013

-15 grader och Sol

Vädret idag är så som rubriken lyder. Kallt med soligt. Idag vaknade jag vid tio drog mig i sängen yttligare en timme innan jag åt bacon och ägg till frukost.

Vid 12 gick jag ut på en promenad runt tisken alldeles lagom i denna kyla. Igentligen är det inte så farligt om man slänger på sig rätt kläder men jag måste ändå erkänna att det bet lite i ansiktet i mellan åt. Glömmer man bort att blinka så fryser ögonlocken fast.
Skuggsidan



Solsidan


Jag


Undra om tungan fastar om man slickar här? Frestande.

Solsken.

Sedan har jag städat nån timme nu. passade på att utnyttja kylan genom att tvätta mattan i snön. Sen har jag damsugit och våttorkat HELA lägenheten. Nu har jag lite klädtvätt på gång..

En härlig söndag med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar