torsdag 24 januari 2013

Nära döden upplevelse (typ)

Uppe med tuppen idag och 07.00 var jag i simbassängen för lite simning. Eller lite, var väl 21 minus imorse igen så man kommer upp dit halv kallt, dock hade jag lyxen att åka bil upp, men ändå. Sen när man hoppar i är det ljummet men när man börjar komma igång där så blir det riktigt varmt.

Började med benspark som är förbannat jobbigt. Sen crawl och där flaxar jag som en livrädd katt gärna andas som en gris med.. Ni kan tänka mig där, simmandes som en katt-gris 07.00 på morgonen. haha. 

Nu överlevde jag ju passet med nöd och näppe dessutom hade jag kul. Så ska inte klaga, det är bra träning!!! 

Nu sitter vi i skolan. Resten av dagen blir lugn imorgon är det velodrom SM kval 11.20 imorgon, hej hopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar