lördag 5 januari 2013

Amen hej på dig bloggen

Hej ingen lysande bloggstart kan jag ju inte på stå. Men 2013 har rivstartat i vilketfall. Jag har inte bedrivit någon lysande träning. tyvärr. (Fan fan fan) Anledningen är min hals. Hela familjen är mer eller mindre sjuka med Feber osv. Jag var påväg att hamna där men lyckades på något sätt klara mig och istället har jag lite lätt halsont.

Dvs. För frisk för att sitta still, för sjuk för att träna hårt. Sjukt tråkigt. Motiverad till tusen så när denna bagatell är över så längtar jag efter fin träning.

Vad har jag gjort då? Jo jag har åkte lite skidor. två gånger faksiskt, i torsdags och så idag.. I torsdags så åkte jag med Ellinor till Omberg där Ellinor prova på det här med skidåkning. Utvecklingskurvan var enorm och mot slutet nästan flög hon nedför. Idag har jag åkt som en kanon ner ner ner för yxbacken med Didrik. Om vi hade kul :D

Nu ska jag bli frisk så de så!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar