onsdag 18 december 2013

De senaste dagarna

Har haft mycket för mig de senastedagarna. Även en hel del roliga sakar. De roliga tänkte jag dela med mig lite kort av här.
Trimmade laggen ihop med Erik, imorgon ska vi testa dem och hoppas att de vart bra!
På kvällen vart jag bjuden på middag hos Pontus, mycket trevligt och gott.
Speciellt efterätten, den var lyxig!

Igår var jag på Forsmars kärnkraftverk med klassen vilket inte var helttokigt faktiskt men en lång dag vart det.

Idag har vi distansat ett långt sådant.
Emil var med och så snabb att han inte ens blev skrap på bild.

Jag var så trött att jag nästan somna.
Pontus var inte med så istället stod hannes för dagens glädje.


Halv åtta hos mig hos pontus ikväll, ytligare en supergod efterätt. Aftereight choklad dessutom!

Imorgon skiver jag fysikprov, önska mig lycka till!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar