fredag 27 december 2013

Sen sist.

vi hördes ju aldrig igår. Vad gjorde jag då då? Jo jag rev av ett gympass och tog en joggingrunda på morgonen, åt annandags-jul-middag hemma hos Ellinors mormor, vi blev bjudna på kalkon följt av ostkaka till efterrätt väldigt gott var det. På kvällen såg jag del 2 av den fördömde innan jag gick och la mig skapligt för att idag befinna mig på jobbet 06.30. 

Jobbdagen idag gick bra, fick flera bra saker gjorda och allt som skulle lösas, löstes! 

På eftermiddagen var jag runt några affärer med Emil. Köpte mig en foam roller. Har provat den lite hastigt och det var riktigt gött så det kommer bli mer av den varan framöver! 


Leo provade den lite.


Varit uppe i 16 timmar nu så dags att blunda snart ska bli så skönt. Imorgon ska jag ut och cykla i några timmar med självaste Martin Filipsson. Ska bli väldigt kul!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar