fredag 13 december 2013

Lägesrapport

Fredag den trettonde och Lucia idag alltså. Vad det gäller Lucia har jag inte märkt av det någonting, tråkigt givetvis. Någon otur har jag än så länge inte upplevt. Peppar peppar. 

Efter att ha sovit väldigt dåligt inatt har jag gått runt och varit trött idag, började dagen med en velodromträning följt av lite styrka. Gick halvbra där med på grund av tidigare nämnd anledning men lite energi till förmiddagen fick jag iallafall. 

För er som gillar pulskurvor, här kommer en bild på dagens från velodrom cyklingen, 
Högintensivt med lite spurter mm.

Till er som gillar väder och vind, såhär ser det ut i Falun nu: 
Solen gick idag upp 8:58 & ner 14:45.

Snöläget är som ovan.
Och riktigt isbana bjuds de på.

Ha en bra fredag, Lucia så får jag önska er en trevlig helg. Vi hörs imorgon, då vankas det distans (Y)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar