tisdag 23 juni 2015

Gör din egna pasta.

Godkväller, ännu en heldag börjar lida emot sitt slut. Har så fantastiskt mycket jag skulle vilja säga och skriva att jag inte riktigt vet vart jag ska börja...

Här börjar vi: I förra tidningen av Svenska Cycling plus så hade Jeppman ett recept på egengjord pasta med, något som jag väldigt länge velat göra men som aldrig blivit av. Nu har det blivit gjort inte bara en utan flera gånger, så många gånger att Emil igår fick sig en pastamaskin (attans att det inte var min födelsedag). Idag blev det tagliatelle med köttfärsås, mycket lyckat.  





Till efterrätt blev det en Pavlova gjord av farmor, helt fantastiskt god.  

Har ju också cyklat, tänk att de är så kul att trampa. 

Ibland behöver man stanna upp och kolla tillbaka. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar