torsdag 18 juni 2015

Läs om mig i Tidningen

Igår var jag blandannat och gjorde en intervju med Norrköpings Tidningar, idag blev den publicerad och här kan ni läsa artikeln om ni inte redan gjort de: http://mobil.nt.se/sport/trampar-pa-efter-australien-aventyr-11158708.aspx

Blev några fina bilder också:


Foto : Mikael Strand

På tal om att jag är hungrig och har motivationen på topp så fick jag till mina 4 h i dagens dåliga väder, det tar emot innan man kommer ut men väl ute funka det helt okej. Luften är ju iallafall skön när det regnar...


Blev en runda som gick på flera små outforskade vägar ner mot gusum och ringarum.

nu ska jag njuta av en lugnare sig,  låta kroppen komma ikapp lite och inte minst fira midsommar med Ellinor.  

Glad midsommar på er.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar