torsdag 2 december 2010

-22 grader

Härligt med minus 22 grader så här på morronen :D
har packat ner hela garderoben i min feta väska för ikväll vid 18.30 så ska jag ut och springa med nicklas o dom! Skojigt och jobbigt!? Skulle tro det

Den här morronen höl på att bli väldigt stresssig men didik och hans mamma kunde komma och hämta mig så nu blev et helt plötlsigt mega lung! Blogg tid det klagar vi inte över!

Modebloggar kör på dagens outfit... Jag kör på Dagens Frukost!
(Skulle ha en bild men föreställ er ist:P)
Havregrynsgröt, apelsin juice, te, Ägg, två grova smörgåser med keso och skinka på (Y) Låter gott eller hur? det är enligt mig den ultimata frukosten. Att jag även lckas äta den är ju fantastisk så nu ska jag nog klara mig till nästa påfyllning vid 12. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar