fredag 31 december 2010

Jag borde verkligen göra som alla er och sova just nu! Ja borde iallafall inte sitta vid datorn så här 8.30 på nyårsafton!!? :O Men vrikad som jag är så ska jag iväg och träna om ca en timme :P Jodå!
Ska till hasse och anton för att prova på och köra lite rulle ;)

Igår var verkligen inte min dag :P visst jag matade på men benen var tokstumma, och mitt huvud ville mest annat :/ aja kom igenom den timmen plus att träningen innan gick bra. Den bestod utav, 45 minuter i simmhallen då det simmades 1400 meter vrav 400 crawl! Mycket teknik om man tar det lungt så är det inga problem... blir lätt att man försöker stressa och då blir andningsrytmen knasig!

Ne nu ska ja, vet inte vad byee
hoppas på ett bra slut på detta år som varit ett fatastiskt! hoppas att det nya nu ska bli minst lika bra!! jag hoppas även att ni är nöjda med 2010, för nu är det inte många timmar kvar!

GOTT NYTT ÅR !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar