torsdag 9 december 2010

Det går bra nu, kompis det går bra nu!

Både i skolan och träningsmässigt :)
Fick idag veta mina betyg i svenska, religon och samhällskunspas på uppdraget... Såg väldansbra ut om jag får säga det själv rätt så nöjd =)
Dagen till ära så var det nationellaprov i matte a vilket jag måste säga gick som jag hade hoppats på och jag var rätt så duktig ;)
Franska redovisning så alla pusselbitar börjar falla på plats inför jullovet nu :D så skönt
dagens idrottslektion blev lika hård som vanligt då vi alla i klassen är väldigt tävlingsinriktdat (inklusive jag) så det blir kött! Efter många dagars träning irad nu så kännns det lite här och där i kroppen måste jag säga, men så sska det väl va? :D

Tack för mig därför mitt batteri är på minus! eller först ska jag umgår lite med min farmor som är här över helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar