måndag 6 december 2010

Så Jäkla skönt!!!

Träningen är just nu heeeelt underbar! Har fått ligga i och köra ordenkligt i 10 dagar nu och har tränat 8 timmar i december nu så håller båda tummarna för att jag får fortsätta så här undervintern och om det håller så kommer JAG att flyga fram nästa år! Anledningen till detta tror jag är att jag sover ordenkligt prioriterar träningen och tar mig ikragen för att verkligen följa mitt träningsprogram som jag har skapat! Så där tror jag nyckeln är att ha ett schema nedskrivet på papparet som säger vad som köras ska. Självklart så är det inte skrivet i sten och om jag känner att det funkar inte går det självklart att ändra på. Men som om att det är prov imorn, eller att jag inte orkar stanna i skolan till 4 är inte tillräckliga själ. För med träningen så kan jag fokusera på skolan mycket bättre och får många bra effekter.

Desutom finns det ju inget bättre än att konstant gå runt med träningsvärk och tänka på vad det senare kommer leda till och kännslan sen i skommar när solen skiner för fullt :D

Idag så sprang vi först i ca 30 minuter sen in och köra styrkestationer där det blev ca 150 situps, tricepshäv. 110 armhävlingar! ett 30 tal chins och lite annat småått och gott! Sedan vidare för lite MAC-övningar! Som jag dagen till ära höll i.
Sen avsluta med ca 30 minuters bandyspel! jag har ju redan skrytit så mycket så kan ju ta och skryta med att jag gjorde en hilma massa mål :D

Så som sags så har jag nu skrytit tillräckligt för ikväll så med det säger jag god natt!

Juste imorn ska ja skrive ett religons prov wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar