onsdag 15 december 2010

Klockan går fort...

OJSAN... klockan är redan halv nio och jag har nyss kommit hem från träningen och hunnit äta!
träningen gick även bra idag. Dock så kändes benen lite seega till en börja med men det släppte rätt så snabbt!

Klarat av terminens siste prov idag -snacka om jatt jag är nöjd med mig själv (H)
Idag var det då matte Nationella som skrevs under 2 timmar ;)
Imorgon planererar jag att inte gör något (Y) det behövs ibland vill jag lova !!

Imorgon planerar jag att Besöka badhuset efter idrotten vid 5 tiden och då gymma/bada lite för att sen köra spinning vid 7! de eser jag framm emot!

Dagen bästa är kanske: skylten som jag är säker att ni alla känner till!!!?? Den Angang... Finns även på facebook så skickade jag in lite meningar :P och nu står det tack vare mig: Det är svåt att finna lycka innom sig, men omöjligt att göra det någon annanstans ;) Fint va??
Kolla: http://www.facebook.com/home.php?#!/Skylten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar