lördag 25 december 2010

Tc ensam ingen hit idag

Neej fy... dagens tc pass var definitivt det tyngsta i vinter, benen ville inte vara med och funkade inte som jag ville. satt mest i 45 minuter och tyckte synd om mig själv o mina stackars ben! :P
Igentiligen skule jag vilja tycka lite mera synd om mig (A) fast vad tjänar det till???

Neej, vi vänder på steken istället... Om och när man lyckas med ett bra träningspass ute i boden så är det guldvärt! ingen tid att ta sig därifrån och dit=väldans effektiv träning ur ett tidsvinkel! Oerhört nyttigt och känslan när man tagit ut sig totalt och bara får vila efter :D kanske blev aningen luddig men det bortser vi ifrån.

Jag har varit ute, som jag tidigare skrev med löpning så blev den inställd då jag efter pulkaturen verkligen var frusen (det blåste något hemskt idag) Sen så sköt jag upp träningen enda till fem och väl där gick det inget vidare. Efter en duch så bar jag mig ut igen för att byta till dubbdäck och tänka lite positiva tankar och bli sugen på att komma ut :D Precis då ringer telefonen och ingen mindre en Nicklas ringde, vilket gjorde mig insperad. när man hör att de varit ute och kört 5 mil skidor idag, och ska köra dubbelpass börjar det ju inget annat träningssugen. Ja, jag menar ju man kan ju inte vara sämre!?
så nu ska ja sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar