tisdag 21 december 2010

Den tackar vi för :)

Tänkte dela med mig utav lite intresant läsning ifrån Fredrik Ericssons blogg! Där kan ni läsa en hel del intresanta saker kring träning men även en hel del roliga... Skulle någon be mig cykla här uppe på taket skulle jag göra det, men jag skulle nog tycka det var lite otäckt att springa omkring där uppe. =Emil Lindgren/en äkta cyklist.

En mycket bra text om styrketräning för cyklister klicka er in där och läs vettja!

Nog om det och hoppas det var ok att sno lite härligt material därifrån ;)

Nu til något helt annat! Nu följer väl julklaendern hotell gyllene orren? Den är superbra iafall om ni frågar mig :D
Helgen och lovets första sovmorgon har spenderats med Ellinor mysspyss <3 i kväll träffade jag didrik och under två timmar i knädjup snö med snowracer känner jag mig rastad och redo för sängen.

CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar