lördag 18 december 2010

Lite historia och nutid!

Ja ett par dagar har gått sedan det var torsdag och däremellan har jag glömt en del. men det viktiga kommer jag nog ihåg (A)
Torsdagen var också sista "riktiga" dagen i skolan men lektioner sen var fredagen mest avslutning och nu njuter jag av lov :D
Nå tillbaka, efter 1 timmes idrott så åkte jag vidare till badhuset för yttligare 3 timmars träning där :)
Började med att ro ett par kilometer sedan så utforskade jag ett deras gym, vilket jag var rätt vilse i men en del träning blev det iaf! vore kul om någon kunde hänga med och visa runt lite på olika saker att köra.
Sedan ett snabbt ombyte för att simma lite, blev 300 meter gånger 2 med bubellbad/klättervägg och självklart ruchekanan en gång!
Sist men inte minst en timmas spinning då med alla antiloper eller vi var drygt tio styckna så det var kul!
Mycket träning de där på en dag...?

Idag så var klockan ställt på 8 igen och det var RIKTIGT tungt att gå upp då. men iväg kom jag och en timmes trampande klarde jag av. (Även fast jag somna i soffan framför skidorna efter lunchan ätits upp.)

Dagens artist och musik tips är helt klart: City and colur... leta upp dem på spotify vettja! Gillar när man hittar ny musik ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar