tisdag 20 april 2010

Fin Fint

Jaa här går dagarna fort! Igår var det vilken måndag som helst. I skolan han jag och sebbe tilloch med med att redovisa kursen :D Det gick oerhört braa!
här ser vi då en liten bild från dagen. Det är jag i vit dress där som ligger o myser sådär lite lagom :PpPPPp

Idag då: Joo efterskolan så var jag med didrik till 5 ungefär då skyndade jag mig iväg emot klubben för lite träning. Komm prick halv och där väntade Anders och en till cykelsugen på lite lagtempo. Vi styrde ut mot kimsdad, linghem. Därefter var jag för trött för att ha koll på vart vi åkte men hem kom vi iaf, även om jag hann och bli trött frammförallt i benen brände reält när vi kötta på i alla de 4 20 minutersintervaller :) Tilslut blev det 2 och en halvtimme och 7,5 mil! Fin runda där den blir det att köra om kan jag lova!!

Ha det braa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar