torsdag 29 april 2010

i'm super happy

Yttligare en dag börjar ta slut... Jag är rikigt glad och imorgon då är det fredag den 3:de april alltså valborg! Ja, vi får hoppas på det bästa blir nog kuligt. Vi sutar klockan 12 och vid fyra tiden så ska Ellinor komma hit sen så åker vi ut mor oskar vid sju tiden nått mer.., Nåväl snakat om framtiden, Eller juste på lördag är det dags för årets tredje tävling som jag sikktar på att vinna! Ja va anars ska man tävla för. Mohaha (H)

Idag då. joskola som vanligt och vi hade nån friendsdag, Har lärt mig skillnaden på respekt o rädsla men inte lätt allt de där :P Efterså har jag tränat precis som vanligt asså. Inte så mycket särkillt at säga om de 100 minuterna. Eller stefna har avslöjat teknikens alla hemligheter o jag känner mig redan mycket säkrare uppför. Tack för tipsen hörredu!!!!!
Malcom och elna var också där o tränade på :D Och så dök peter upp, trevligt har vi haft med andra ord... Jade var väl allt. Ohh, justeidag har jag märkt en liten detalj till på vädret. TRÄDEN BÖRJAR BLI GRÖNA :D:D:D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar