tisdag 27 april 2010

Fullt upp

Ja massa som händer här. Har idg spenderat alldeles för många timmar i skollan men det är smällar man får ta som chrille sa :P Var där o spela musik inför rockshowen om två veckor -blir as bra... nu har vi kommit en bra bit :) eller hur?
Men imorgon så får jag gå hem vid lunch o ta en hemstudiedag som jag tänkte spendera på cykeln nötandes lite teknik :) ska bli skojj de :) hoppas på någolunda bra väder nu med. För idag ska vi inte klaga på vädret är ju nästan sommar känns det som (A)

Efterskolan så har jag även rullat en imme på racern med oskar. häjd punkten måste varit stoppet hos oskar o lite flakmoppeåkande!!jävlar vad den går då :P klockren är den iaf :D

Sen så har jag satt världsrekord i punkalagande på min skolcykel som nu är fixat, -Jagär bäääst. Så aslutar vi nog dagens skit snack :)

Puss o kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar