söndag 4 april 2010

Framtiden

Inget roligt har dirikt hänt ses sist så bloggar lite om, lovet och mina planer för den närmaste veckan!
Jag har mycket på gång och lite planer så ska det här nog bli ett toppen super grymt VÅR loov!
Imogon bär det av emot Blekinge och kuggeboda för några dagars slappande och skojjande med didrik. jag har inte så mycket jag vill göra ser bara framm emot att få skojja lite med didrik :D:D Har hört att det kan bli varmt och glassätande! Bussen går iallafall klockan 12 och vi ska vara framme 6 :)
Innan 12 så ska jag träna lite tänkte jag så går upp skapligt och räknar med att sitta på cykeln vid 9 för lite träning. Vad det blir har jag inte kommit framm till... än men sover på saken känner för något jobbigt kanske backe eller så!!

På torsdag så bär det av hemmåt igen.... mera om dagarna mellan v jag som sakt inte, men om jag får låna didriks dator kanske det kan bli nån rapport:D Sen så är chansen att jag åker till ellinor och mjölby på fredan stor. Lördagen sen så blir det träning förförsta gånngen på min MTB som nu är "skogstokig" tillsammans med mig för att sladda lite i söderköpingsskogarna! Det är nmligen ett läger där men en dag får räcka tror jag...

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar