fredag 2 juli 2010

High On Life!

Fasiken vad bra ja har det tusan vad bra alla och allt verkar ha det det gör mig glad det! men sommar lov=glädje? :D(A)

Idag då: Som sagt så började jag med tränig och den då på Min bana :Dblev tre fina verv på följande tiden: 12.15 11.30(BANREKORD) än så länga iallafall o slutligen 12.30! kännes fint o banan blir roligare och roligare :D
Det var lite varmt men det trivdes jag bra med!

Sedan så blev det några timars solande (med solkräm), därefter bestämde jag mig för att göra lite nytta och klipte vår lila gräsmatta som tar ca 5 minuter men bara för det så blev det bra^^
Vid 4 tiden komm Victor på sin moppe och vi gick ner till badberget och badade i ett partimmar vilket var skönt, vattnet är knappt svalkande längre :P då är det varmt ska ni veta (A)
Nu på kvällen har det varit lite plock med cykeln och den ska väll vara redo för tävlande nu! ja för jag ska til Eksjö och köra Ränneslättsturen korta varienaten=41km (Y)
Vi har även varit på en båt tur med picknic som var väldigt lyckad! med en Cesarsallad som Jag fixa!

So long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar