onsdag 7 juli 2010

passar på att träna

Under två dagar har jag samlar på mig 5 h och 40 minuters träning :D det är inte helt fel de... Tycker ja borde känna mig trött men det är inte så farligt ändå! Hemligheten är många timmar i sängen för er som undrar! det tror jag iaf:P när jag trampade iväg mot Stefan straxföre 8 så kunde ja inte ana att ja hunnit med ett pass på förmiddagen men efter ett tag påmindes jag:P det var förövrigt ett fin fint pass med lite grus väg en back inter vall några spurter lite skratt oså mer (Y) Ytligare ett kanon pass, Cykling är absolut det bästa jag vet och jag tänker bli bäst på det också! Under passet så letatde vi upp lite härliga små stigar vilket slutade riktigt bra kommer inte dröjja länge tills ja kör där igen!!

Som tur är så är det klart at jag får låna en cykel där så att jag inte tappar allt ;) kommer inte bli cykla varje dag men en hel del gånger iaf :) Så nu ska det packas ner cykel kläder+ skor och pedaler... juuste än har ja inte packat aja det hinns med!!

Goodnight som ja numera får vänja mig vid att säga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar