lördag 3 juli 2010

life goes on :D

Dagen har flytit på precis så lungt o skönt som jag förväntat mig! Det ända jag igentligen gort är att simmat och solat... :) tagit det lungt och förberett mig inför morgondagen då det ska cyklas snabbt, lika snabbt som de på Touren(H) eller nästan iaf:P

På soprtfronen händer det mycket på tv: Nu idag drar Le Tour De France igång som kommer hålla på i 3 veckor vilket jag kommer följa rätt mycket därefter har vi Forbolls Vm som hållt på ett tag men nu är det redan dax för semifinal så även det kommer jag kola lite på tilloch från (A) Nu på eftermiddagen så förlora Argentina som jag hoppats så mycket på :'( liten tår i ögat där fan :P tyskland var tydligen bättre så :) Sedan har vi sist Wimbledon som jag inte följer så himla mycket xD Kanske att jag kollat en del om typ Söderling fortfarande var kvar men men... Jag jobbar på at bli proffs i nått så coolt som cykling istället (H)

vad ska jag göra nu???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar