torsdag 8 juli 2010

Resdags

Är jag redo? Neej
varje gång vi ska åka så tar man det lite för lungt dagarna inna nför att sen ha 100 grejor att göra på alldeles för kort tid!! :P ajaja hinner så mycker ja hinner (A)

Idag har jag änsålänge hunit bli halv klar med packningen, tränat på min bana i en timme vilket gick bra blev reält köttigt! kan säga att efter 3 dag och 6.30h träning så är man inte så kaxig längre... Känner mig rätt seeg asså, i Hela kroppen (H) nu vilar jag över helgen sen är det bara påt i början av nästa vecka då det ska ut och äventyras på irlands vägar ;);)
Sen så har jag även hunnit med att klippa Bengot och Elsas gräs vilket var välldigt välbehövt och så lite cash på det med (Y)

Nu ska ja avsluta min packning, gå med Atlas och cykeltvätt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar