lördag 3 juli 2010

Rännesllätsturen!

Då är jag i stort sett klar för avresa imrgon klockan 7... :D ja jag ska ju bara se till att komma upp :P men det ska nog gå fint ser sjukt mkt framm emot det här! tror det kan bli hur kul som helst det här, sedan så ska jag försöka cykla snabbt med :)
Dagen ser ut som följande... upp 06.00 åka vid 7 framme strax efter nio :) anmäla,byta om värmaupp, starta 11.00 nr det är som varmast ska vi köra såklart! sedan så borde de 41 km ta två timmar typ, lite under kanske? :P
Sedan så tänkte jag hoppa av halvägs hem nämligen i mjölby (H) där jag är bjuden av Ellinor till Fillipas födelsedagsfest? :) Sen så får vi se vad som händer därifrån... Har jag mycket tur så kanske Tobbe är i Mjölby så ja får hälsa på han :D för han kom nämligen hem idag och överaskade alla utom Markus:)

Nästa stopp blir sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar