söndag 6 februari 2011

Lång dag

Lång helg, Trött August!
Det ända vettiga jag gjort idag är min träning och det är väl inte så bara men hade gärna haft lite roligare nu på eftermiddagen..
just nu sitter jag och kollar på timeout som kommer direkt efter solsidan där även emma johansson medverkar kvällen till ära.

3.15 h på cykeln i ett för mig högt tempo! I en massa motvind, massa sol och underbara cykelkillar så flöt timmarna på relativt bra!
Efter detta "Monster Pass" så har jag varit allt annat än pigg. Känner mig så där konstig och en fet godis påse till hands skulle inte vara helt fel :)
Nu håller vi tummarna för att vädret håller sig på detta vis!!


Sunshine & blå himmel... mumma


Måste slutligen gratuelera Nicklas Andersson som jag hörde vann SM i skate igår! Grattis :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar