onsdag 16 februari 2011

Produktiv dag idag IGEN!

Onsdagar verkar som det är min dag, mycket som hänt idag skulle kunna skriva flera uppsatser om idag... vi får se hur mycket det blir. Även om mitt humör inte var det bästa så gjorde Didrik, Selmas och Daniels vinst i nutidskrysset mellan klasserna i ettan där de vann min dag och därifrån har det väl inte gått annat än bra!!

Slutade skolan vid 13.40 men produktiv som man är så satt jag kvar till 16.45 helt sjukt vad mycket man får gjort och bra hjälp av lärarna :D

Var en sväng på biblioteket innan träningen, lånade både "Doktor glas" en bok som vi ska läsa i skolan som till min förvåning var super liten och i pocket så den blir nog inga problem att läsa ut. Nu återstår bara en engelskabok så har jag allt i litteraturväg. Men det ska nog gå och hitta i bokhyllan här hemma ;)
Fick även med mig ett boxningsspel till ps3.an fight night round 4 :D som jag och Oskar ska lira på fredag det blir nice det!!

Träningen flöt på som den skulle även om benen var seega till en början, men körde mina intervaller och tog mig igenom passet!! skönt det. Bra fart på Stefan & fyy vilken kamp det kommer bli i sommar :D

Nu slutar jag kvällen med en god pasta med bacon och tomat rätt låter inte helt fel!!!?

Ja som sagt skulle kunna skriva hur mycket som helst om den här dagen men dags o knyta ihop säcken nu eller vad säger ni??

Visste ni att de som inte har några drömmar och uppfylla. ja de blir lärare de! Iallafall om man ska tro våran franska lärare :D

Sist då! vad tycker ni om mitt bloggande?? vill ni läsa mer eller mindre om något? vad är intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar