tisdag 3 maj 2011

Dagen,

Dagen idag då: Började vid 7 tiden går upp och hoppar in i duchen. När jag kommer ut 10 minuter senare och kollar ut så faller snöflingor ner. Helt sjukt tänkte ja. sen kommer ja ner och då ser jag att skiten landar med det var ju trots allt bara 0 grader ute... Men detta slutate lycklitvist rätt snabbt. Jag drog in till skolan och skrev en novell på två timmar skojj, verkligen... men men . Sen hände inte mycket mer, stannade och pluggade lite! sen vid två mötte jag upp med Robin för lite sjuka backintervaller där vi fick med starter och en spurt upp efter krönet! riktigt skojj ska bli fler turer med robin!

körde 4 gånger sen lite vila och 4 gånger till det räckte gott och väl det vill ja lova!! Sen notera jag att sjuka moln var över oss och nästa sekunde börjar det snöa igen. behöver inte säga mer än att 40 minuterna från jursla var allt annat än trevliga...

även om benen inte var vad de borde va så känndes det görr och jag fick ut mycket idag så det fr ja vara nöjd med! Nu när jag fårr upp värmen efter en duch, paus i sängen och en stor kopp varm o'boy!!

Nu blir det lite små plugg inför nationella i både engelska och franska, Great!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar