tisdag 31 maj 2011

Fan I Helvete! :@


Det räcker med den här bilden!! En helt vanlig punka tänkte ni... Jag med enda tills jag inser att slangen ligger kvar hemma!!!! KLANTIGT, men deppa inte för det. ringde anton som var ute och cyklade och jag kunda låna tomas slang ;) fixa det snabbt och smidigt. cyklade ett varv och så var det platt igen... Sen blev det en promenad hem, roligt verkligen. Seegt när man lägger ner tid till träning men inte tränar liksom :S
Sen så blev jag uppäten av dessa förbannade mygg.
skuggan av vandrade lilla jag!
Så där nu har jag gnällt klart, puhh! nu vidare till lite roligare saker. Gruppredovisningen idag gick awesome alla var fantastiska!!! Så skönt att vara klar med det ;)

Har ni spanat in min nya header? vad tycks? Gilla eller ogilla?

Nu ska jag sova för att njuta av att jag inte har nån skola på 6 hela dagar mini lov here i come :D
Blir träning imorgon med Johan och Figge så tagga för det :) då ska det köttas med nya laddade batterier :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar