torsdag 19 maj 2011

Kom igen nu

Nu tycker jag ni ska se till att kommentera, gilla, ogilla, awesome och ja ni vet alla de där rutorna ni kan kryssa i!!!

Nu ska jag sova för en dag imorgon som blir skolan 10.45 ph med janne :D Sen slutar jag vid 2 och på eftermiddagen kanske det blir lite frisbe golf med Älsklingen min.

Måste även säge något riktigt cool om ni frågar mig. en kompis till pappa i irland som är rätt galen och alltid hittar på massa kul. Nu har han åkt till usa där han ska gå från Atlanta till Boston det är väl en så där 300 mil något som jjag skulle kunna kolla på oc tänka faan vad coolt det skulle man göra. men aldrig verkligen göra det. han däremot gör det och har planerat att vara borta i ett halv år. Så i oktober-november får vi se om han klarade det hela! stay tuned

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar