torsdag 12 maj 2011

Thursday

Se upp här alla glada! här kommer ett fin fint inlägg så här på kvällen med ett gäng tillhörande bilder.
Idag har jag jobbat massa matte och uppdrag i skolan mellan 8-5 känner mig duktigt :D härligt att åka hem och känna sig nöjd med dagen!
Sen komm det jag laddat för hela dagen nämligen träningen, blev 4 varv på norrköpingsbanan vilket gjordes på 48 minuter och 14 sekunder. Vilket jag är nöjd med och en förbättring på drygt 3 minuter så det är på väg åt rätt håll =) skönt att veta!
Sen rullade jag förbi familjen nilsson och ensjön runt med några naturliga intervaller där jag verkligen öste på överkrönen och trycket börjar komma det med!
Imorgon blir det gymm med mina bors på förmiddagen sen lite cykle på kvällen och självklart lite volleyboll!

Kvällens låt tips är veronica maggio mitt hjärta blöder, riktigt bra tycker ja precis som många har sagt. men nu har jag tagit mig tid till att lyssna och ja det är bra (Y)

Sen bör ni även komma in extraöstergötland tidningen där min älskling är med (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar